Veel gestelde vragen (FAQ)

Hier vind je een overzicht van vragen die we vaker gesteld krijgen. Is het antwoord op jouw vraag nog niet beantwoord, maak dan gebruik van de mogelijk om contact met ons op te nemen. Alle contactgegevens staan onderaan de pagina.

Kunnen de kousen die ik nu draag ook worden behandeld?
Ja hoor dat is geen probleem. Voor de behandeling maakt het niets uit of het nu je bestaande of nieuwe kousen zijn.

Hoe komen mijn kousen bij jullie?
Na de aanmelding via onze website ontvang je de hazoo envelop thuis. In deze envelop hebben wij een retour envelop bijgevoegd.

Wat zijn de kosten?
Dat is natuurlijk afhankelijk van welke soort kousen je behandeld wilt hebben. De meeste kousen die we binnen krijgen zijn de kniekousen. Een behandeling voor deze kousen kost € 19,95/paar. Voor de overige kousen kun je dit vinden op de pagina ‘prijzen’.

Heb ik nog een hulpmiddel nodig?
Dit is voor iedereen anders. De behandeling zorgt ervoor dat het stof makkelijker over elkaar glijdt. De een heeft daarna geen hulpmiddel meer nodig waar de ander het prettig vind om er wel nog mee te werken. We willen voor beide het resultaat, dat het makkelijker gaat.

Hoe zit het met de pasvorm van mijn kousen na de hazoo behandeling?
Testen, testen en nog eens testen. Dit is wat wij gedaan hebben om er zeker van te zijn dat de pasvorm van je kousen na de behandeling nog net zo is als voor de behandeling.

Hoe zit het met de elasticiteit van mijn kousen?
Testen, testen en nog eens testen. Dit is wat wij gedaan hebben om er zeker van te zijn dat de elasticiteit van je kousen na de behandeling nog net zo is als voor de behandeling.

Hoe zit het met de ondersteuning van mijn kousen?
Testen, testen en nog eens testen. Dit is wat wij gedaan hebben om er zeker van te zijn dat de ondersteuning van je kousen na de behandeling nog net zo is als voor de behandeling.

Gaan mijn kousen afzakken?
De kousen die voor de behandeling niet afzakken zullen dit ook niet gaan doen nadat ze de hazoo behandeling hebben gekregen. Kousen die wel al afzakken, blijven dit ook na de behandeling doen. De hazoo behandeling heeft dus geen invloed hierop.

Hoe lang duurt een hazoo behandeling?
Na ontvangst van jouw kousen gaan we direct aan de slag met onze hazoo behandeling. Deze werkt volgens een 1-2-3 systeem (wassen-coaten-drogen) en heeft een verwerkingstijd van 5 tot 7 werkdagen. Aansluitend sturen wij ze weer per post naar je toe.

Is de behandeling na het wassen nog aanwezig?
Jazeker! Na stap 3 (drogen) in het systeem nestelt de coating zich om de stof heen en is niet meer oplosbaar in water. Wassen kan dus daardoor zo vaak als je wilt.

 

Moet ik mijn kousen vaker laten behandelen?
Nee. Het is een éénmalige behandeling. De levensduur is gelijk aan de levensduur van jouw kousen.

Moet ik een speciaal wasmiddel gebruiken?
Voor de hazoo behandeling hoef je geen speciaal wasmiddel te gaan gebruiken. Je kunt de wasvoorschriften van de fabrikant gewoon blijven aanhouden.

Kan ik mijn kousen bij jullie afgeven?
Ja natuurlijk kan dat. Maar de makkelijkste weg loopt via onze website. Meldt je daar even aan en je ontvangt de hazoo envelop met alle instructies thuis. Lekker makkelijk toch?

Waar zitten jullie gevestigd?
Ons adres is: Broekweg 20, 6114 RP Susteren.

Hoe kan ik me aanmelden?
Wij zouden hazoo niet zijn als we het jouw niet makkelijker zouden maken. Klik hier om je aan te melden.

Hoe krijg ik mijn kousen weer terug?
Na de hazoo behandeling krijgen ze nog een laatste check voor vertrek en komen ze met de postbezorger van PostNL weer bij je thuis.

Ik heb een gevoelige huid, kan ik allergische reacties krijgen van de hazoo behandeling?
De hazoo behandeling is een onomkeerbare behandeling. Dit wil zeggen dat na het drogen de coating niet meer oplosbaar is in water. Hierdoor is de kans op een allergische reactie met jouw huid vrijwel uitgesloten.

Hebben jullie acties?
Soms geven ook wij cadeautjes weg! Volg daarvoor Onno van hazoo op Facebook en hij houd je op de hoogte van alle nieuwtjes, acties en leuke bijzonderheden.

Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen?
Jazeker kan dit. Afhankelijk van jouw aanmelding en adres binnen de EU kunnen we de verzendkosten eenvoudig aanpassen. Bestellingen van buiten de EU bekijken we per situatie.

Wat zit er in de hazoo envelop?
In de hazoo envelop, die je ontvangt na aanmelding, zit o.a. een instructiekaart ‘Wat nu te doen?’, de factuur, een plastic zakje met jouw NAW gegevens en de retourenvelop.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten binnen Nederland zijn € 4,10. 

Hoe gaat de betaling?
In de hazoo envelop hebben we de factuur gestopt. Nadat je jouw kousen met de bijgeleverde retourenvelop naar ons hebt toegezonden maak je het bedrag op de factuur aan ons over.

maakt het makkelijk.

Onze contactgegevens

Broekweg 20
6114 RP Susteren, Nederland
T: +31 (0) 46 439 57 06
E: info@hazoo.nl

Social media.

Volg Onno online en mis niets.

Veel gestelde vragen (FAQ)

Hier vind je een overzicht van vragen die we vaker gesteld krijgen. Is het antwoord op jouw vraag nog niet beantwoord, maak dan gebruik van de mogelijk om contact met ons op te nemen. Alle contactgegevens staan onderaan de pagina.

Kunnen de kousen die ik nu draag ook worden behandeld?
Ja hoor dat is geen probleem. Voor de behandeling maakt het niets uit of het nu je bestaande of nieuwe kousen zijn.

Hoe komen mijn kousen bij jullie?
Na de aanmelding via onze website ontvang je de hazoo envelop thuis. In deze envelop hebben wij een retour envelop bijgevoegd.

Wat zijn de kosten?
Dat is natuurlijk afhankelijk van welke soort kousen je behandeld wilt hebben. De meeste kousen die we binnen krijgen zijn de kniekousen. Een behandeling voor deze kousen kost € 19,95/paar. Voor de overige kousen kun je dit vinden op de pagina ‘prijzen’.

Heb ik nog een hulpmiddel nodig?
Dit is voor iedereen anders. De behandeling zorgt ervoor dat het stof makkelijker over elkaar glijdt. De een heeft daarna geen hulpmiddel meer nodig waar de ander het prettig vind om er wel nog mee te werken. We willen voor beide het resultaat, dat het makkelijker gaat.

Hoe zit het met de pasvorm van mijn kousen na de hazoo behandeling?
Testen, testen en nog eens testen. Dit is wat wij gedaan hebben om er zeker van te zijn dat de pasvorm van je kousen na de behandeling nog net zo is als voor de behandeling.

Hoe zit het met de elasticiteit van mijn kousen?
Testen, testen en nog eens testen. Dit is wat wij gedaan hebben om er zeker van te zijn dat de elasticiteit van je kousen na de behandeling nog net zo is als voor de behandeling.

Hoe zit het met de ondersteuning van mijn kousen?
Testen, testen en nog eens testen. Dit is wat wij gedaan hebben om er zeker van te zijn dat de ondersteuning van je kousen na de behandeling nog net zo is als voor de behandeling.

Gaan mijn kousen afzakken?
De kousen die voor de behandeling niet afzakken zullen dit ook niet gaan doen nadat ze de hazoo behandeling hebben gekregen. Kousen die wel al afzakken, blijven dit ook na de behandeling doen. De hazoo behandeling heeft dus geen invloed hierop.

Hoe lang duurt een hazoo behandeling?
Na ontvangst van jouw kousen gaan we direct aan de slag met onze hazoo behandeling. Deze werkt volgens een 1-2-3 systeem (wassen-coaten-drogen) en heeft een verwerkingstijd van 5 tot 7 werkdagen. Aansluitend sturen wij ze weer per post naar je toe.

Is de behandeling na het wassen nog aanwezig?
Jazeker! Na stap 3 (drogen) in het systeem nestelt de coating zich om de stof heen en is niet meer oplosbaar in water. Wassen kan dus daardoor zo vaak als je wilt.

Moet ik mijn kousen vaker laten behandelen?
Nee. Het is een éénmalige behandeling. De levensduur is gelijk aan de levensduur van jouw kousen.

Moet ik een speciaal wasmiddel gebruiken?
Voor de hazoo behandeling hoef je geen speciaal wasmiddel te gaan gebruiken. Je kunt de wasvoorschriften van de fabrikant gewoon blijven aanhouden.

Kan ik mijn kousen bij jullie afgeven?
Ja natuurlijk kan dat. Maar de makkelijkste weg loopt via onze website. Meldt je daar even aan en je ontvangt de hazoo envelop met alle instructies thuis. Lekker makkelijk toch?

Waar zitten jullie gevestigd?
Ons adres is: Broekweg 20, 6114 RP Susteren.

Hoe kan ik me aanmelden?
Wij zouden hazoo niet zijn als we het jouw niet makkelijker zouden maken. Klik hier om je aan te melden.

Hoe krijg ik mijn kousen weer terug?
Na de hazoo behandeling krijgen ze nog een laatste check voor vertrek en komen ze met de postbezorger van PostNL weer bij je thuis.

Ik heb een gevoelige huid, kan ik allergische reacties krijgen van de hazoo behandeling?
De hazoo behandeling is een onomkeerbare behandeling. Dit wil zeggen dat na het drogen de coating niet meer oplosbaar is in water. Hierdoor is de kans op een allergische reactie met jouw huid vrijwel uitgesloten.

Hebben jullie acties?
Soms geven ook wij cadeautjes weg! Volg daarvoor Onno van hazoo op Facebook en hij houd je op de hoogte van alle nieuwtjes, acties en leuke bijzonderheden.

Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen?
Jazeker kan dit. Afhankelijk van jouw aanmelding en adres binnen de EU kunnen we de verzendkosten eenvoudig aanpassen. Bestellingen van buiten de EU bekijken we per situatie.

Wat zit er in de hazoo envelop?
In de hazoo envelop, die je ontvangt na aanmelding, zit o.a. een instructiekaart ‘Wat nu te doen?’, de factuur, een plastic zakje met jouw NAW gegevens en de retourenvelop.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten binnen Nederland zijn € 4,10. 

Hoe gaat de betaling?
In de hazoo envelop hebben we de factuur gestopt. Nadat je jouw kousen met de bijgeleverde retourenvelop naar ons hebt toegezonden maak je het bedrag op de factuur aan ons over.

maakt het makkelijk.

Onze contactgegevens
Broekweg 20
6114 RP Susteren, Nederland
T: +31 (0) 46 439 57 06
E: info@hazoo.nl

Social media.
Volg Onno online en mis niets.